10.4.10

Приятно ми е да се опознаем!

Бях приятно изненадана от вниманието, с което ме удостоиха Ивейн и Пепи.Благодаря момичета, приемам щафетата!
Според условията, съпътстващи наградата трябва да изброя 10 неща, които ме правят щастлива и 5 неща, които не знаете за мен, както и да публикувам линковете към наградилите ме блогове и пет нови номинации.Ще се опитам да бъда изчерпателно-лаконична без да ви отегчавам :)




1.Децата ми са тези, които ме правят най-щастлива и усещаща живота си пълноценен.Клише, но си е самата истина, вероятно не само за мен.
2.В комплект с малчовците вървят баща им, най-близките ми хора и най-добрите приятели.
3.Щастлива се чувствам от досега с истинските неща, естествените материи и истинските хора.Не приемам фалша, под каквато и форма да се крие.

4.Изключително доволна съм, когато съм сред природата, особено тази:


5.Щастлива ме правят:
-цъфналите дръвчета и зеленината през пролетта
-опустяващия вече плаж в късния летен следобед с тишината и слънцето, намалило интензивността си, само леко и топло галещо
-дъждовния есенен ден, в който най-добре е да се сгушиш на дивана с топла напитка и нещо интересно за четене
-снега, който вали на парцали, навън всичко е бяло, а аз си мисля за суетнята по Коледа
6.Удоволствие и удовлетворение за мен е писането в блога, готвенето и фотографирането за публикациите,общуването с новите ми виртуални познати и приятели.
7.Щастлива ме прави вечерята с приятели, включваща интересните разговори, хубавата храна и вино.
8.Най-добре се чувствам, когато знам, че всички обичани от мен хора са ОК, здрави и всеки тича по задачите си.
9.Щастие е да очаквам и прекарвам с най-близките големите празници - Коледа, Великден, Рожденните и Именните ни дни.
10.Обичам да пътувам.
Така, вече научихте доста за мен, но да продължа....
1.Станах това, което поисках като дете.Първият ми и оказал се единствен съзнателен избор на професия.
2.Голям инат съм.Това много пъти ми помага, но също така и пречи.
3.Обичам много да чета.Хубавите книги са истинско богатство.
4.Притеснявам се прекалено много за всичко - и за сериозни и за дребни неща.
5.И при мен, както при Ивейн, създаването на блога е резултат от близо 3-годишния отпуск по майчинство.Коренната промяна на стила на живот, липсата на работна и творческа среда, както и намалелите контакти с много и различни хора изглежда дават своето отражение в един момент.Правя публикациите си така, както ги чувствам и е интересно за мен.В главата ми постоянно нахлуват идеи и не ми дават мира докато не ги осъществя....


И на финала - ще ми бъде интересно да науча повече за :
пепеляшка
Тони
Катя
Rayna
Вики


9 коментара:

  1. Благодаря, Диди !
    Малко не съм наясно какво трябва да правя- да разкажа за 10 неща, които ме правят щастлива ли ?

    ОтговорИзтриване
  2. Да, а после пишеш 5 неща, които не знаем за теб :) и предаваш щафетата на 5 блога.

    Диди, лаконично, но интересно :)
    Приятно ми беше да те опозная повече :)

    Поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Диди, радвам се, че те опознах повече и намирам сходни неща :)))
    Усмихната нова седмица!!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за наградата и интереса от твоя страна, Диди!

    Слънчева и много усмихната седмица :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Снимките са много хубави, а аз също съм безвъзмездно влюбена в планината.
    Ако отида на почивка в някой морски курорт се връщам по-скоро изморена, докато ако си в планината събираш толкова много положителен заряд, енергия и сили - невероятно е! :-)

    Благодаря ти за споделеното, желая ти хубава седмица! :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Диди,
    благодаря за споделеното.Прекрасни снимки.
    Прекрасни са малчовците -
    нека растат здрави и силни, да те правят все така усмихната и щастлива!
    Хубав ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря на всички за хубавите коментари!:)

    ОтговорИзтриване
  8. Приятно ми е да се опознаем Диди! Бъди здрава и щастлива :) :)

    ОтговорИзтриване
  9. Диди,ти си истинска и неподправима!Радвам се,че познавам такъв човек като теб,от когото винаги мога да получа най-адекватното мнение.Също така държа да отбележа,че обожавам малките сладури - Нено и Деди,които са на снимката в началото на страницата!Целувки...Стаси

    ОтговорИзтриване